ETİK DEĞERLERİMİZ

Kuruluşundan itibaren "Dürüst Ticaret" prensibi ile yola çıkmış KONCARE ailesi bu politikasından taviz vermeden yürütmekte, dürüst imajını korumakta ve bu politikanın çalışanları tarafından da aynen uygulanmasını istemekte kararlıdır. 
KONCARE ailesi içinde konumu ne olursa olsun hiç kimse bu politikanın dışına çıkamaz ve aşağıdaki ilkeleri benimsemek zorundadır:

  • Ticari faaliyetlerimizde doğruluk, dürüstlük, adalet ve genel kabul görmüş ahlak ilkelerine uymak,
  • Vergi kaçırmamak,
  • Devlet dairelerinde iş görürken rüşvet teklif etmemek,
  • Firmanın finansal raporlarında devleti yanıltmamak,
  • Ticari faaliyetlerimiz esnasında çevreye zarar vermemek, zorunlu durumlarda en az zararın verilmesine gayret etmek,
  • Ortakların hakkını korumak ve onlara karşı dürüst davranmak,
  • Çalışanlar arasında ücret, yükselme ve atamalarda hakkaniyet ilkesine uymak,
  • Çalışanlara karşı insan haysiyetine ve kişilik haklarına aykırı davranmamak davranılmasına göz yummamak,
  • Çalışanlara vaat edilen özlük haklarını ve yasal tüm haklarını eksiksiz vermek,
  • Mal ve hizmet satışında kaliteden taviz vermemek,
  • Mal ve hizmet satışından müşteri memnuniyetinin ve ihtiyaçlarının tatminini amaç edinmek,
  • Hileli ve kusurlu mal satmamak, satılması halinde geri almak,
  • Mal ve hizmetlerin satışında ve reklamında gerçeğe aykırı vaatlerde bulunmamak,
  • Müşterilerle yaptığımız sözleşmelere sadık kalmak,
  • Mal ve hizmet aldığımız ve sattığımız diğer firmalara karşı doğruluk ve dürüstlük ilkesinden taviz vermemek ve sözleşmelere sadık kalmak,
  • Haksız rekabete girmemek.

KONCARE Ailesi Temel Politikası

  • İstihdam özgürlüğü
  • Emniyetli ve sağlıklı çalışma koşulları
  • Açık ve düzgün iş uygulamaları
  • Fırsat eşitliği / tacize meydan vermemek
  • Adil ücret dağılımı
  • Çalışanların geliştirilmesi
  • Müşteri Politikası

Bizim yakın çalıştığımız çok sayıda ve çok çeşitli müşterilerimiz vardır. Müşterilerimize gösterdiğimiz ilgi şirketimizin değeridir. Başarımız, müşterilerimize sağladığımız ileri teknoloji ürünleri ile doğru tanı ve teşhislerinde kolaylık sağlama; araştırma ve rutin çalışmalarda kullanılan teknolojik cihaz ve sistemler ile müşterilerimizin laboratuvar performansını ve güvenilirliğini artırma yeteneğimize dayanır. Üstün bir müşteri hizmeti sunmanın, yüksek teknoloji ve kaliteye sahip ürünler sunmaktan çok daha önemli bir role sahip olduğunun bilincindeyiz. Müşterilerimiz ile sürekli iletişim halinde olmamız ve her seferinde ilişkilerimizi daha da kuvvetlendirecek değerler sunabilmemiz hizmet kalitemizin bir ölçütüdür. 
BERİIKA Ailesi olarak müşteri memnuniyetini, şirket genelinde güvence altına aldık ve kurumsallaştırılmış bir politika haline getirdik. 
Politikamız müşterilerimizle birlikte çalışarak onlara kalite, değer, hizmet ve yenilik vermektir. Temel yaklaşımımız, hizmet kalitesi ile müşteri beklentilerini karşılamanın ötesinde, müşteri gözü ile değerlendirme yaparak beklentilerin de üstünde performans gösterebilmektir.

KONCARE Ailesi;

  • Doğru müşteriye, doğru ürünü ve hizmeti, doğru fiyatlar ile, doğru zamanda, doğru satış ve hizmet kanalından sunarak, satış sonrası kesintisiz hizmet sağlarız.
  • Müşterilerin izlenmesi, ihtiyaçlarının en iyi şekilde anlaşılabilmesi, sunulan ürün ve hizmetlerle müşterilerin her aşamada ve tümüyle tatmin edilmesi, düşüncelerinin alınması ve bunlara değer verilmesi için ilgili bölümlerle iletişim içinde olabilmelerini sağlarız.
  • Müşterilerimizin bizimle konuşabilmesi için ulaşılabilir oluruz.
  • Müşteri tatminine yönelik doğru hedefleri belirleriz ve oluşturulan politika, hedef ve yaklaşımların etkililiğini sürekli olarak test ederiz.
  • Sürekli değişimi hedefleyen bir organizasyonda müşteri memnuniyeti için, teknolojinin gelişimine yönelik artan ihtiyaçlarına cevap verebilmek ve bunlara yönelik çözümler bulabilmek için yüksek kaliteli çözümler, ürünler ve hizmetler üretmeyi ilke ediniriz.
  • Müşteri talep ve şikâyetlerini, memnuniyet sağlayacak şekilde sonuçlandırırız.
  • Kalite ve hizmetlerimizle, müşterilerimiz için güvenilir oluruz.
  • Müşterilerimizin bizden neler beklemesi gerektiğini bilmesi için tutarlı oluruz.
  • Müşterilerimizin bilgilerini gizlilikle saklarız.
  • Yaptığımız her şeyde mükemmeliyetçi oluruz.

İlkeler

Müşterilerimiz değerlidir.

Müşterilerimizin gereksinim ve beklentileri doğrultusunda sürekli olarak artı değer yaratmak, "Koşulsuz Müşteri Memnuniyetini karşılamak ilk önceliğimizdir. Satış ve satış sonrası hizmetlerimiz ile müşterilerimizin yanında olmak ve destek sağlamak görevimizdir. Müşterilerimizi zorlamadan yönlendirir ve isteklerini öncelikle yerine getiririz.

Duyarlı, ahlaklı ve dürüst olmak ilkelerimizdir.

Çevreye ve topluma karşı duyarlı, tüm ilişkilerinde adil, dürüst, iyi niyetli ve anlayışlı olmak, yasalara ve ahlak kurallarına uymak, sosyal sorumlulukları yerine getirmek ilkemizdir. Yasalara ve yasal düzenlemelere titizlikle uyarız ve bundan taviz vermeyiz. Tüm faaliyetlerimizde devletimize, müşterilerimize, personelimize, ortaklarımıza, daima dürüst davranır, doğayı ve kurum içi sosyal dengeyi koruruz.

Kaynaklarımızın gelişimini sağlamak ve daha iyiye ulaşmak, hedefimizdir.

Faaliyetlerimizden kaynak yaratarak ve tüm kaynakların akılcı kullanımını sağlayarak, gerekli yatırımları gerçekleştirebilmek, böylece kalitemizin, hizmet performansımızın ve kaynaklarımızın sürekli gelişimine ivme kazandırmak, ortaklarımıza kar sağlamak; çalışanlarımızın ve toplumun ekonomik ve sosyal gelişmesine yardımcı olmak, şirket imajımızı korumak ve güçlendirmek, daima lider konumunda olmak hedefimizdir.

İnsan kaynağımız kalitemizi belirler.

KONCARE Ailesi, satış ve satış sonrası hizmetlerimizin kalitesi çalışanlarımızın kalitesiyle başlar. İddialı ve yetenekli gençler için çekim merkezi olmak, yeteneklerinden, gücünden ve yaratıcılığından faydalanmak; verimliliklerini artırmak, gelişmelerine olanak tanımak, işbirliği ve dayanışmanın yeşerdiği bir çalışma ortamı yaratmak, KONCARE Ailesinin devamlılığı için seçtiğimiz yoldur.

Koncare İletişim Hattı
+90 (332) 238 99 98
Copyright © 2021 KONCARE All rights reserved.